Skip to main content
search
0

Retourneren

Ben je als consument niet tevreden over je bestelling of heb je je bedacht? Jammer, maar dat kunnen we rechtzetten.

14 dagen retourtermijn

Als je goederen bij ons koopt, heb je als consument gedurende 14 dagen vanaf de levering of het sluiten van de overeenkomst het recht om te beslissen dat je de goederen niet wil houden. Binnen de 14 dagen nadat we je bestelling teruggekregen hebben of je hebt aangegeven dat je wil afzien van de overeenkomst, betalen we je de volledige aankoopprijs van de goederen terug.

Hoe stuur ik een product terug?

  1. Contacteer ons binnen 14 dagen door een e-mail te sturen naar info@cardetail.be.
  2. Vermeld in deze e-mail het bestellingsnummer en het artikel dat je wenst terug te sturen.
  3. Verpak het product zorgvuldig in een doos met opvulmateriaal.
  4. Voeg een kopie van de bestelling of de factuur samen met het product toe aan de doos.
  5. Breng het pakket naar een postkantoor en verstuur het naar ons adres.

Retouradres

CARDETAIL
t.a.v. Retouren
Toekomststraat 6E
3960 Bree
België

Retourkosten

Het retourneren van producten of bestellingen is voor eigen rekening. Indien de fout (zoals bijvoorbeeld een defect) bij ons ligt, dan sturen wij je een etiket om het artikel terug te sturen. Gelieve hiervoor contact met ons op te nemen zodat we dit op een correcte manier kunnen afhandelen.

Uitzonderingen

  • Wij aanvaarden enkel producten in ongeopende verpakking en ongebruikte staat.
  • Verzegelingen of sluitingen van coatings, flessen of bidons mogen niet verwijderd zijn.
  • Microvezel, polijstpads en dergelijke artikelen dienen niet in aanraking te komen met vloeistoffen of chemicaliën en worden enkel aanvaard in ongebruikte en ongewassen staat.
  • CARDETAIL is niet aansprakelijk voor schade en verloren pakketten tijdens het retourtransport. Zorg daarom altijd voor een goede verpakking.

Beschadigde transportverpakking

Wanneer je aan de buitenkant van het pakket ernstige beschadigingen ziet, neem de zending dan niet aan en vraag aan de bezorger om hier melding van te maken. Wanneer je het pakket al hebt aangenomen en alsnog een beschadigde transportverpakking constateert, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice via info@cardetail.be. Fotografeer de beschadiging met je mobiel en stuur deze als bijlage per e-mail naar ons op. Hiermee help je ons enorm en kunnen wij snel een passende oplossing bieden. We kunnen enkel een schadeclaim indienen bij de transportdienst binnen een maximum van 5 dagen. Voor het indienen van een schadeclaim hebben wij enkele foto’s nodig die voldoen aan volgende voorwaarden:

  • (1) Een foto van het volledige pakket.
  • (2) Een foto van het pakket waarbij het pakketlabel zichtbaar is.
  • (3) Een foto van de schade aan de doos aan de buitenkant.
  • (4) Een foto van bovenaf genomen van het geopende pakket, waarbij de inhoud en de binnenverpakking van het pakket duidelijk zichtbaar zijn.
  • (5) Een foto van alle typen binnenverpakkingen die zijn meegestuurd in de verpakking.
  • (6) Een foto van de gehele omvang van het artikel.
  • (7) Een detailfoto van de specifieke schade aan het artikel.
Close Menu