Garantie
Blijkt jouw aangekocht product helaas defect? Dan doen wij het nodige om dit op een correcte manier op te lossen. Klanttevredenheid staat bij ons steeds bovenaan!
Garantietermijn
Voor consumenten hanteren wij de wettelijke minimum garantietermijn van twee jaar voor producten. Dit indien het product niet conform is aan de geplaatste bestelling. Dit betekent dat bij gebreken of defecten aan het product, tot 2 jaar na levering dit kosteloos wordt hersteld, dan wel vervangen. Op verbruiksartikelen zoals vloeistoffen, pasta’s, doeken en dergelijke accessoires is de garantie afhankelijk van het gebruik.
De wettelijke garantietermijn voor tweedehandsgoederen bedraagt één jaar.
Een reparatie binnen de garantietermijn en garantievoorwaarden is kosteloos. Houdt daarom steeds de factuur of orderbevestiging goed bij, dit geldt als garantiebewijs.
Indien het defect niet te wijten is aan een fabrieksfout, schade bij de levering of dergelijke oorzaken, worden de nodige kosten hiervoor in rekening gebracht voor de consument.
Hoe stuur ik een product terug?
- Contacteer ons via info@cardetail.be en meld het defect.
- Verpak het product zorgvuldig in een doos met opvulmateriaal.
- Voeg het ingevulde retourformulier samen met het product toe aan de doos.
- Breng het pakket naar een postkantoor en verstuur het naar ons adres.
Breng het product langs in onze winkel
Indien je het verzendproces liever wil vermijden, dan ben je ook steeds welkom in onze winkel te Bree (zie openingsuren). We staan hier steeds voor je klaar om je zo snel mogelijk verder te helpen.
Retouradres
CARDETAIL
t.a.v. Garantie
Toekomststraat 6E
3960 Bree
België